Gult är inte fult

Promenader, garninköp, bokläsande på balkongen och familjemiddag hos vännerna har stått på agendan idag. Utöver det har det faktiskt blivit en del skrivande. Det går långsamt framåt. Men jag har svårt att hitta min röst. Har jag någon röst? Kan jag skrika nu?

Om S:et

Journalist som just nu jobbar mest med mig själv. Samhällsintresserad och samhällskritisk. Skriver en del om ätstörningar och annan psykisk ohälsa. Och saker som ger mig energi, intressanta föreläsningar, skapande och böcker.
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Gult är inte fult

  1. TicTacToe skriver:

    Hur var det med din motivation inför att få hjälp? Alltså var du motiverad att släppa ätstörningen? Jag känner mig så osäker, har jättesvårt att släppa viljan att gå ner i vikt. Är man inte redo då och hur blir man redo?

    Vad skriver du på för något? 🙂

Kommentera

