Tillbaka

Jag har inte skrivit på ett tag. Mitt mål var ett inlägg per dag i tre månader. Sedan kom jag på att jag förmodligen åker utomlands inom den tidsperioden och kommer inte ha möjlighet att uppdatera så ofta . Och då tappade jag liksom sugen. Men jag har saknat att skriva. Jag önskar bara att jag hade ett tydligare tema på bloggen, det skulle underlätta. Fast det kanske kommer med tiden. Tills dess tänker jag fortsätta tipsa och recensera böcker jag läst, publicera bilder jag tagit och berätta om föredrag jag varit på. Saker jag ägnar mig åt på fritiden och i mitt yrke som journalist helt enkelt. 

Om S:et

Journalist som just nu jobbar mest med mig själv. Samhällsintresserad och samhällskritisk. Skriver en del om ätstörningar och annan psykisk ohälsa. Och saker som ger mig energi, intressanta föreläsningar, skapande och böcker.
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Kommentera

