Firar med dig, för dig.

Det är viktigt att fira, även med SJ-medel. Men det konstiga var. Att jag kanske just då åkte över dig. Där delar av dig en gång låg, krossade av tåget. Jag hade fått ett bra besked men du kan aldrig fira mer. Därför måste jag påminna mig om att göra det lite extra. Speciellt när det finns en god anledning. Och på tal om om god. Chokladen var god. Mild med havssalt. Karin, jag önskar att du hade vågat smaka. På den och på livet. För ibland är det trots allt gott.

Om S:et

Journalist som just nu jobbar mest med mig själv. Samhällsintresserad och samhällskritisk. Skriver en del om ätstörningar och annan psykisk ohälsa. Och saker som ger mig energi, intressanta föreläsningar, skapande och böcker.
Det här inlägget postades i Anorexi, jobb, Okategoriserade, Psykiatri, Psykisk ohälsa, Vänskap. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Firar med dig, för dig.

  1. tictactoet skriver:

    Vad fint skrivet. Du är en fin person och jag är glad att jag fått lära känna dig och glad och stolt över att du fortsätter kampen ❤ kram

Kommentera

